2014. április 18., péntek

Köszönöm

Hola!
Tegnap, amint elkészítettem a blogot, s megírtam azt a köszöntőt, kitettem egy blogos csoportba a Facebookon. Aztán el kellett mennem vásárolni, ezért ott hagytam a gépet. Vásárlás után újra bekapcsoltam a gépet, és első dolgom az volt, hogy megnézzem a blogot. Nagyon kíváncsi voltam, hogy mennyi feliratkozója van azóta. Úgy gondoltam, hogy az 1 is sok lenne. Szóval... Azt a bizonyos számot sokáig bámultam, talán csak képzelődök. De nem... Ott volt a szemem előtt a monitoron az a 10-es szám. Végtelenszer boldog voltam, most is az vagyok. Nagyon sokat köszönhetek annak a csoportnak, de legfőképp a tagjainak. Egy picike reklámként én most itt be is linkelném azt a "kis" több, mint 3.000 tagos blogger családot, ami összehozta nekem a, már 12 feliratkozót.
Blogok. :) <- ez lenne az a kis család.
Puszi: Alexa

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blog,úgy látom nem csak nekem. Nagyon várom az új bejegyzést!

    VálaszTörlés